[E3] Battlefield 3 releasedatum, beta en zes minuten gamepla
Moderator: DG Administrators
-
Zendokan
Battlefield 3 werd geheel terecht met luid gejuich ontvangen tijdens de EA-persconferentie op de E3. De indrukwekkende gameplay-beelden spraken boekdelen. Ook is er informatie rond een open beta en de officiële releasedatum van de game vrijgegeven.
Battlefield 3, de tegenhanger van het populaire Call of Duty, zal enkele weken voordat Call of Duty: Modern Warfare 3 op de markt verschijnt worden uitgegeven. De releasedatum voor Europa is namelijk vastgepind op 27 oktober 2011. De multi-platform beta is ook bevestigd en zal ergens in september dit jaar van start gaan. Meer precieze details omtrent de beta werden helaas niet meegegeven.
http://ps3life.nl/nieuws/8985-e3-battle ... y-beelden/
Battlefield 3, de tegenhanger van het populaire Call of Duty, zal enkele weken voordat Call of Duty: Modern Warfare 3 op de markt verschijnt worden uitgegeven. De releasedatum voor Europa is namelijk vastgepind op 27 oktober 2011. De multi-platform beta is ook bevestigd en zal ergens in september dit jaar van start gaan. Meer precieze details omtrent de beta werden helaas niet meegegeven.
http://ps3life.nl/nieuws/8985-e3-battle ... y-beelden/
-
Dutchsal92222
vette mooie bf3 he nice
:mrgreen:
ik ga toch misschien koop ik ook in september of oktobier dus als er in winkel aan gekomen
ik ga toch misschien koop ik ook in september of oktobier dus als er in winkel aan gekomen
-={DG}Sal92222 Assistent Public Relations Admin[/size]
-
madmom
donder en bliksem Zendo,dat zal wat worden, vliegen kan ik niet zo goed maar die tank zal ik wel kunnen mannen :lol: :lol:

-
Dutchsal92222
lol jadonder en bliksem Zendo,dat zal wat worden, vliegen kan ik niet zo goed maar die tank zal ik wel kunnen mannen :lol: :lol:
-={DG}Sal92222 Assistent Public Relations Admin[/size]
-
Zendokan
Ik ga een zomerslaap houden en word weer wakker in September... 8-)
-
RockMazter
ik doe meeIk ga een zomerslaap houden en word weer wakker in September... 8-)
-
madmom
ik mag hangen als het niet zo is,maar als ik het filmpje bekijk is het net of ik jou zie lopen Reider,zelfde tacktiek zoals jij altijd speelt :o