Hierbij wil ik ff wat informatie geven omtrent het Forum.
Laatste 2 dagen hebben sommige vast gezien, dat het forum er een beetje vreemd uit zag. Ik was/ben dus bezig om het forum te restylen naar een wat frissere en overzichtelijker uiterlijk. :rocking: Ook nadat ik al meerdere keer kreeg te horen dat het forum niet overzichtelijk was.
Op dit moment heb ik de bijna uitgewerkte skin, al helemaal opschroeft na veel css knutsel werk, naar een beetje onze huisstijl, maar er zijn nog een aantal plekken waar je nog witte achtergrond tegen komt, of waar lettertype zwart is op zwarte achtergrond. Ik ben er mee bezig! Gezien hij nu 75% klaar is heb ik hem al vast geactiveerd en zal ik de komende dagen er stapje voor stapje de rest van de kleuren oplossen!
Er is 1 ding wat nu beetje vervelend is
Dit was altijd al zo met de oude, vandaar dat "berichten" & "onderwerpen" door elkaar heen stond.. Dit laat ik ff zo, ik heb wel wat oplossingen gezien, alleen weet ik nie als dat gaat werken, dus mocht je verschoven delen zien deze week dan is Ophidian aan het prutsen
Excuses voor het ongemak! Maar ik hoop toch zeker dat jullie net zo als mij er toch wel mee eens zijn dat dit er zo veel professioneler en overzichtelijke uitziet! Ow ja ik heb wat smilies toegevoegd, ga daar later nog s mee prutsen!
Gr Ophidian