Beste mensen
Moderator: DG Administrators
-
RockMazter
Beste mensen
Ik had al zo iets in gedachten, het geeft toch niets kan gebeuren, gezellig dat je komt lannen verder veul plezier met het bankhangen en je columns zijn altijd leuk!
-
Ophidian
Beste mensen
Nou tof dat je in ieder geval iets laat horen, appreciated! namens ons allen wel denk ik zo.
En ik snap je leven veranderd, en gamen hoeft niet 90% je tijd in te nemen, maar al zou je keer online komen ff dom weg lullen, en dan hey lieverd je kan weer verder met je huiswerk!
Echt een war team hebben we niet nu, maar dat kan later altijd nog
Als iedereen zich maar vermaakt.
Ook ik heb dat, dat me vriendin zich af en toe verlaten voelt. En dat is natuurlijk niet leuk! zit ik maar beetje te schreeuwe, godve.. ku.. hom.. WHAAA.
Een drempel hebben heb ik ook snel met zulke dingen, maar zoals je nu doet, til je je zelf er over heen, BAM.
Tot ooit
[Ik vondt trouwends je verhaal over de laatste lanparty in 2011 echt geniaal!]
En ik snap je leven veranderd, en gamen hoeft niet 90% je tijd in te nemen, maar al zou je keer online komen ff dom weg lullen, en dan hey lieverd je kan weer verder met je huiswerk!
Echt een war team hebben we niet nu, maar dat kan later altijd nog
Ook ik heb dat, dat me vriendin zich af en toe verlaten voelt. En dat is natuurlijk niet leuk! zit ik maar beetje te schreeuwe, godve.. ku.. hom.. WHAAA.
Een drempel hebben heb ik ook snel met zulke dingen, maar zoals je nu doet, til je je zelf er over heen, BAM.
Tot ooit
[Ik vondt trouwends je verhaal over de laatste lanparty in 2011 echt geniaal!]
-
madmom
Beste mensen
Ben het met Opi eens, maar de wereld vergaat echt niet. Er zijn soms dingen die voorrang hebben ,zeker als je een vriendin hebt en werk. Maar eerlijk is eerlijk,we hebben je wel gemist
Trek je stoute schoenen aan en kom eerdaags eens gezellig bij babbelen op TS en beginnen een paar te (zeiken) mute ze gewoon. See you.

-
user321
Beste mensen
Wie zeurt over Reider of Freak??![/quote][quote="Reider":1gbxwdi0]ik was gisteren even op TS en het viel wel mee met hoeveel mensen zeurden dat jij er niet bent hoor...
nou, niemand dus.. even iets beter lezen he :mrgreen:
-
xroachp