hoe is het met zippie
Moderator: DG Administrators
-
-{dg}zippie
hoe is het met zippie
morgen naar uwv voor bijstand uitkering ,na 2 jaar" solliciteren",en vele doktersbezoeken volgende maand naar een neuroloog omdat bij bij waarschijnlijk nekhernia blijkt =na 2 kuren zware medicijnen die niet effect gaven,.
vanwege mij dagelijkse pijn in mijn nek...
gaat het verder wel goed.
ben meer met mijn gezin ,mijn dochter word ouder en aktiever ,en ik vind het belangrijk om met haar en mijn vriendin
daar meer energie in te doen behalve gamen.
ik vind het gamen net zo leuk als met mijn gezin,maar ik vond zelf dat mijn gezin meer aandacht van mij nodig heeft
dus daarom ben ik niet meer zo fanatiek meer online maar offline...
offline betekent natuurlijk niet dat ik niet leef...
ik wil graag gamen met jullie maar ik heb weinig tijd voor
en de tijd die ik heb dan speel ik lekker met mijn dochter en vriendin ,want 2 vrouwen in huis kost veel energie ;}
ik ben ondertussen voorbereiden een alternatief levensstijl gebaseerd op de mongoolse nomaden,
dus leven in een gers{grote tipi tent} en zelfverzienend ,dus een ge isoleerde tent woning met een houtkachel en zonnestroom
dus economisch :}
ik ben niet een safe the planet persoon,meer een bespaar op mijn portemenee,
heb een a klasse Led tv en mijn plasma in de verkoop.ben kaarsen aan het kopen en alles aan het sparen om te verbranden om in mijn alles brander te stoppen..
waarom?
1500 euro per jaar energie kosten,waarvan 500 euro energiebelasting...
...
daarom..
wat minder stroom verbruik en meer spaargeld voor mijn pensioen op 55 jaar in het verre oosten :}
vanwege mij dagelijkse pijn in mijn nek...
gaat het verder wel goed.
ben meer met mijn gezin ,mijn dochter word ouder en aktiever ,en ik vind het belangrijk om met haar en mijn vriendin
daar meer energie in te doen behalve gamen.
ik vind het gamen net zo leuk als met mijn gezin,maar ik vond zelf dat mijn gezin meer aandacht van mij nodig heeft
dus daarom ben ik niet meer zo fanatiek meer online maar offline...
offline betekent natuurlijk niet dat ik niet leef...
ik wil graag gamen met jullie maar ik heb weinig tijd voor
en de tijd die ik heb dan speel ik lekker met mijn dochter en vriendin ,want 2 vrouwen in huis kost veel energie ;}
ik ben ondertussen voorbereiden een alternatief levensstijl gebaseerd op de mongoolse nomaden,
dus leven in een gers{grote tipi tent} en zelfverzienend ,dus een ge isoleerde tent woning met een houtkachel en zonnestroom
dus economisch :}
ik ben niet een safe the planet persoon,meer een bespaar op mijn portemenee,
heb een a klasse Led tv en mijn plasma in de verkoop.ben kaarsen aan het kopen en alles aan het sparen om te verbranden om in mijn alles brander te stoppen..
waarom?
1500 euro per jaar energie kosten,waarvan 500 euro energiebelasting...
...
daarom..
wat minder stroom verbruik en meer spaargeld voor mijn pensioen op 55 jaar in het verre oosten :}
-
Zendokan
-
user321
hoe is het met zippie
hmm, alternatieve levensstijl.. zzippie wordt een hippie? :lol:
maar natuurlijk heb je gelijk, gezin en gezondheid komt op 1, gamen is bijzaak.
maar natuurlijk heb je gelijk, gezin en gezondheid komt op 1, gamen is bijzaak.
-
madmom
hoe is het met zippie
mooi zippie dat we wat van je hoorden. energie besparen? jonge,dat gaat even goed maar je vervalt toch weer in je gewone levenspatroon
mocht je toch in een tippie tent gaan wonen dan..... komt de hele clan bij je in volornaat als indiaan bij je de vredespijp roken :o het is triest dat je met een versleten nekwervel moet zoeken naar werk,maar dat is de maatschappij tegenwoordig. overdrijf maar een beetje met alles in de hoop dat ze je alsnog afkeuren. sterkte met alles, denk positief dan komt het wel goed denk ik,how doe manneke.

-
xroachp
-
Dutchsal92222
hoe is het met zippie
het is tijd voor je gezin is ook erg belangrijk! en succes in de toekomst verder gaan met je gezin 
-={DG}Sal92222 Assistent Public Relations Admin[/size]